30 March 2007

Colorindo os Fantásticos!!!

Mais cores minhas. Marvel Adventures Fantastic Four #22.
CAPA: CARLO PAGULAYAN / COR: BRUNA BRITO.
A primeira é a versão original, noturna. A segunda é a que foi publicada, depois de algumas modificações que os editores me pediram pra fazer. Manhã. Eu prefiro a primeira versão, mas também, eu sou uma colorista que não gosta de coisa muito colorida... vai entender... Bruna.

More colors. For Marvel Adventures Fantastic Four #22.
COVER BY: CARLO PAGULAYAN / COLOR: BRUNA BRITO.
The first one is the original version, night time.The second one is the one that got published, after a few modifications that the editors asked me to do. Dawn time. I prefer the first one, but then again, I'm a colorist that does not like to much colors... go figures...
Bruna.

4 comments:

Chris Borges said...

Nosss, fabuloso!
Cores lindas!

pedpaula said...

eu tb prefiro a primeira... mas nao sou editora dãããã

jen said...

Wow!! so much color, so much detail! i love this cover. You have a very nice sense of composition. You are getting me hyped for the new movie!

Bruna Brito said...

- valeu chris! não é fabuloso rapaiz, é fantástico! rs! pegou? pegou? pegou? quarteto-fantastico?
- tbm prefiro pops. mas editor é quem manda. a gente obedece!
- Hey Jean! Thanks so much! I can't wait to see the movie too! Silver surfer is going to rock!!! thanks for the visit!
bruna.